Accepterad realquattro | Medlem ansökning (RA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realquattro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? realquattro

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zion WIden 26 fyller 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig, Bra med andra folk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när han växte växte han upp i en stökig miljö där det var mycket problem och kriminalitet. Han hade ingen riktigt bra uppväxt och hamnade tidigt i fel sällskap. Det började med små saker som stölder, men blev snabbt värre. När han var runt 18 år började han jobba åt kriminella personer. Han var duktig på att hålla sig lugn och göra som han blev tillsagd, vilket gjorde att han fick mer ansvar. Men livet var farligt, och en gång gick ett rån fel där en nära vän till honom blev skjuten. Det påverkade honom mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett socialt o roligt rp nivå på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens menas med att båda ska ha roligt i ett scenario man vill inte att några regelbrott ska ske men att man båda partens ska ha roligt i samma scenario!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång då jag var inne och lallade men då jag ite hade några framtida blaner för unive men nu har ja några kompisr som ska till unive och jag väljer och följa med för har hört mycket bra om unive rp!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm (random death match) innebär att du dödar någon utan en giltig anlednig , vdm (vehicle death match) vdm innebär att du dödra någon med ditt fordon , nlr (new life rule ) nlr innebär att man kommer i håg något äfter man har blivit dödad eller har döt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer bidra men en social rp och bra rp nivå och göra roliga senarion.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka