Accepterad realn686v_73031 | Medlem ansökning [Breezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realn686v_73031

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle olsson

Vad är ditt discord namn? realn686v_73031

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Mohammed Masri och är 36 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. fokuserad. modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed Masri växte upp i en fattig familj där pengar alltid var en bristvara hans föräldrar arbetade hårt för att försörja familjen, men inkomsten räckte sällan till redan som ung lärde sig Mohammed att ingenting kommer gratis och att man måste kämpa för att nå sina mål Under uppväxten såg han hur ekonomiska problem påverkade familjen varje dag. Trots motgångarna försökte hans föräldrar alltid lära honom att vara respektfull ärlig och att aldrig ge upp Mohammed drömde om ett bättre liv där han kunde hjälpa sin familj och ge dem den trygghet de aldrig haft När mohammed flyttade till staden bestämde han sig för att lämna det gamla livet bakom sig. Hans mål är att skaffa ett lagligt jobb, tjäna egna pengar och bygga upp ett gott rykte. Han vill visa att det går att lyckas genom hårt arbete och rätt beslut, även om man kommer från svåra förhållanden. På sikt hoppas Mohammed kunna starta ett eget företag eller göra karriär inom ett yrke där han kan utvecklas Hans största mål är att kunna försörja sin familj och ge dem ett bättre liv än det han själv växte upp med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp. rolig rp. Gör scenario roligt genom att rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ta en förlust tex inte bara vinna och sen gråta man ska ochså ibland kunna förlura och båda partnersen ska konna ha roligt i scenariot så korftattat man ska kunna ta en förlust.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gamming att man får inte ta något ute från spelet in i spelet till exempel om man sitter i discord och en kompis säger kom hämta mig "platsen" och jag hämtar han så är det meta gamming. rdm är Random death match att man har blivit dödad utan andledning. Vdm är typ samma sak fast man dör av en fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag hoppas bara att jag gå vidare.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka