- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 5
Ditt discord namn: realmokke
Ditt Hex-ID: steam:110000142fb36ab
Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem+ban
Vem/vilka tog beslutet? mvilliez
Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet tog för att en grabb vägrade att ha krycka jag skrek på att han skulle säga sitt namn för att han skulle ha krycka i 100 min pg att han va skottskadad han vägrade säga sitt namn och börja spamma mitt namn i ooc då kommentera jag att han va cp
Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktig för att grabben vägrade krycka då han sprang iväg och kom tillbaka sen börja spamma i ooc mitt namn då kommentera jag med att han var cp som sjukvårdare är man trötta på sånna hära spelare beslutet är 100 procent felaktig enligt mig
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: mvilliez har
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:110000142fb36ab
Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem+ban
Vem/vilka tog beslutet? mvilliez
hedgehog0140
fille.1Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet tog för att en grabb vägrade att ha krycka jag skrek på att han skulle säga sitt namn för att han skulle ha krycka i 100 min pg att han va skottskadad han vägrade säga sitt namn och börja spamma mitt namn i ooc då kommentera jag att han va cp
Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktig för att grabben vägrade krycka då han sprang iväg och kom tillbaka sen börja spamma i ooc mitt namn då kommentera jag med att han var cp som sjukvårdare är man trötta på sånna hära spelare beslutet är 100 procent felaktig enligt mig
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: mvilliez har
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja