Nekad RealMarre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealMarre

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872565883/

Ditt Hex-ID: 11000013660987b

Vad är din discord tagg? realmarre1

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in i en Fivem server, skrev i deras discord ge medlem krim och då blev jag p bannad från Unive både ingame och i discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte exakt jag kollade på film sen gick in i discord undrade vart unive discordsen var, testade joina gick ej och gick då ig för se och då stod det permanent bannad "Går över till wombat"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var verkligen inte felaktig, det var jag som gjorde fel och svek Unive vilket jag ångrar väldigt mycket och vill gärna komma tillbaks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan lättast är att kolla tidigare ban överklagan då jag ej har koll i huvudet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte gått med deras discord och bett om roller utan jag hade fortsatt rpa som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte be om roller i andra rp serverar och inte svika Unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka