Accepterad Realmahra | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015728027/

Ditt Hex-ID: 11000013ee9139b

Vad är din discord tagg? Realmahra

Vem var det som bannade dig? Vill att Philip320 ska svara på detta

Bild på banmeddelande: A4906B8B-60B8-4A31-9F28-FF7708263772.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende tidigare. Jag förstår nu att det jag sa om staff inte var okej, och jag ångrar att jag uttryckte mig på det sättet. Det var respektlöst, och jag inser att det inte var rättvist mot dem som bara gör sitt jobb för att hålla ordning. Jag uppskattar allt arbete ni gör, och jag hoppas att ni kan överväga att häva min ban. Jag har lärt mig av detta och det kommer inte hända igen. Tack för att ni tog er tid att läsa detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev arg, staff dissade en staff, sa masssa fula ord till han som jag nu i efterhand ångrar grovt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, detta har hänt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Vill verkligen ha en ny start på Unive, skulle betyda allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? mycket annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer göra allt annorlunda, men vill bara fråga ifall vi kan starta om allt. att philip320 resetar min ban historik, vill verkligen börja om, detta borde vara sveriges bästa server no joke

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt beteende till speciellt COSMO. Jag förstår nu att det jag sa om staff inte bara var respektlöst utan också ett brott mot communityns regler och värderingar. Jag ångrar djupt att jag uttryckte mig på det sättet och inser att det inte var rättvist mot dem som gör sitt bästa för att hålla ordning här. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och vill inte skylla på något annat. Jag förstår att mina ord kan ha orsakat skada och oro, och jag är verkligen ledsen för det. Jag lovar att i framtiden, tänka innan jag skriver något, respektera alla, särskilt de som jobbar för att hålla ordning här, och bidra till en positiv gemenskap i stället för att bryta ner den. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans. Jag har lärt mig av detta och det kommer inte hända igen. Tack för att ni tog er tid att läsa detta. kan även betala unbann ifall de är så:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka