Accepterad reallare | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reallare

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? lillgrabben.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jan Emanuel är runt 35 år gammal och bor i Stockholm. Jan var en glad kille tills han började på skolan då alla började mobba honom för hans utseende. Jan sa till sina föräldrar varje dag jag vill inte gå till skolan men dom sa du måste gå till skolan. Jan hade det jobbigt hela grundskolan men det började bli bättre när han började på gymnasiet som han bara gick ett halvår på. När Jan hade slutat på gymnasiet så började han hänga med fel personer och dom personerna höll på med kriminella saker vilket han också började göra då med dom. Jan började jobba som en springpojke redan vid 16 års åldern. Jan hade inga bra betyg i skolan heller han hade precis så han klarade sig från att gå om klasser. Jan satt alltid och kollade på tips till hur man rånade butiken på rasterna för hans familj hade dåligt med pengar. Jan var den enda i klassen som inte hade någon att vara med så han satt alltid själv på en bänk vid skogen och ibland kom mobbarna och spottade på han. När Jan var 21 år tänkte han ifall han kanske skulle gå en utbildning och skaffa jobb för att komma ur det kriminella livet men det gick inte så bra. Jan började istället röka på och ta droger och dricka en massa alkohol på kvällarna och han blev snabbt jätte våldsam. Miranda som var Jans tjej tänkte ringa polisen men då började Jan bli jätte våldsam och hotfull och det slutade med att han slängde ner hon från balkongen.
Jan hade misshandlat Miranda innan och det var blod i hela lägenheten och grannarna ringde polisen och sa att det låg en kvinna nere på backen och när polisen kom så sa dom att hon bodde i 27C och polisen gick dit. Inne i lägenheten befinner sig bara Jan och han har precis hunnit torka bort allt blod och slängt alla handdukar i en tvätt. När polisen börjar genomsöka Jans lägenhet så hittar dom inga handdukar och frågar vart dom är och han svarar Miranda skulle gå iväg med dom men hon kom inte tillbaka. Jan blev misstänkt för mord och började må dåligt så han började ta ännu mera droger för att han kommer som till en egen värld då när han tar droger och då mår han bra men blir hotfullt och kan inte kontrollera sin kropp och vad han gör. Jans intressen var att hålla på med snabba bilar och hålla på med droger och när han höll på med droger så tjänade han mycket pengar. Men en dag bestämde sig Jan att lämna kriminaliteten. Det var väligt svårt för Jan men 2 år senare är han nu helt fri från kriminaliteten och drogerna. Han har fortfarande inget jobb men pengarna är kvar från hans kriminella liv undangömda på något ställe som bara Jan vet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och kan bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa roliga och välutvecklade scenarion som ska och kommer vara roliga för alla parter. Jag följer alla regler och jag kan alla regler väldigt bra med erfarenhet. Kommer aldrig bryta mot någon regel medvetet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det tillexempel en händelse/race eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag tex Rdm= Det står för Random Deathmatch och det är när man dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har kört rp nu i några år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka