Nekad Pli661Milo | Medlem ansökning [Unc.11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pli661Milo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Marsell

Vad är ditt discord namn? Display:Monke User:plankanxc

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Svensson,34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, envis, principfast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Jan var liten så växte han upp på en farm. Hans pappa var full ofta när han växte upp. Så pappa var mest ute och supa medans mamma behövde ta hand om Jan helt själv. Hans mamma lärde honom många saker. Mest om att Bygga och lagga gamla motorcyklar. Men se n när Jan blev 15 så hände den värsta saken som kunde hända. Jans pappa kom hem en kväll och var skit full. Han blev så sur att han sköt Jans mamma. Jan hoppade ut ur fönstret och to sin gammal motorcykel, där hans mammas cowboy hat var som han tog med sig i minne av henne. Sen körde han så långt bränslet tog han. När hans bränsle tog slut så sov han på en bänk i 2 dagar till en man dök upp. Den manen var gammal kanske 60 år då. Jan fick bo hos han. Det var som en pappa som han aldrig fått. Nu har han flyttat ut och bor i en ny stad 2 timmar bort. Hans framtidsplaner är att bli en mekaniker. Han vill öppna en egen verkstad. Men bakom den verkstan så gömmer han lite kriminella. T.e.x Snodda mc delar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar lite kriminella saker som t.ex Stulna mc delar. Samtidigt som jag hjälper samhället få laga sina motorcyklar. Jag bidrar med rättvist RP för jag tycker att powergaming är en väldigt viktig regel. Ifall den regeln inte fanns skulle man inte ha någon chans. Jag kan alla regler som tex NLR,RDM,VDM,Fearrp Osv. Jan Svensson bidrar med en bra bakgrund och bra framtidsmål. Hans framtids mål är att öppna en verkstad, som är typ en liten täckmantel för hans kriminella saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska försöka vinna typ hela tiden, tex att man låter nervös när man pratar med en polis. Eller när man leker tuff och sen kanske förlorar en då. Att du ger andra chansen att vinna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM/VDM när man dödar någon utan att ha någon anledning eller interaktion. RDM betyder att man gör det med ett vapen eller sina nävar medans VDM är med ett fordon. powergaming tycker jag är viktig för att det betyder att du inte ska rp som typ superman. Eller att du inte ger någon en chans.FearRp tycker jag är bra för det gör att upplevningen för kriminella blir så realistisk. Det betyder att man ska rp att man är rädd när man blir rånad eller när man hör skott från vapen osv. Det är att man ska vara rädd ifall man hade varit det irl typ.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mitt keybord kan skriva dubble bokstäver ibland. Det är lite sönder.......

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du kan inte serverns regler :)

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka