Nekad RealKrato | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,404
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realkrato/

Ditt Hex-ID: 11000015a643b8d

Vad är din discord tagg? RealKrato

Vem var det som bannade dig? Harry.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-06 101004.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen Harry. Valde och banna mig för jag ej följde unive standrads genom att skjuta ur bilen och tar motpartens bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som skedde innan min ban blev placerad var att jag åkte runt med min polare i hans import. Vi åkte till vallmo och stog på bron över vallmo. Sedan får vi syn på en import bil. DOm kör fram till oss och frågar om min polare om han byter import och min polare säger "Nope har d bra" han gasar iväg och dom jagar oss. Min polare krockar. VI rpar på skadorna. Dom kommer och hoppar ut och riktar vapen. Jag har min Five Seven framme så jag skjuter dom och vår bil är sönder och vi pallade ej laga så vi tog motpartns bil. VI kör till ett gäng hus. Sedan gör nån /samtal med mig och dom ber mig hoppa support jag gör det och sedan får jag min P-Ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban alls. Harry. Gjorde sitt jobb för att få bort sånna här spelare från servern men unive betyder otroligt mycket för mig och jag ångrar allt jag gjort. Jag vill kunna spela på servern med min bästa vän och ha kul!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare lärt mig att ej Emote Ausa samt att RPa på skador! Och nu då inte skjuta ur bilar samt ta motpartens bil. Jag har lärt mig detta genom att få konsekvenser men som sagt Unive betyder mycket för mig och jag vill endast rp!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att hoppa ur ur bilen och ta upp händerna och bara få scemariot att forsätta! Eller om jag skulle skjuta att jag hade hoppat ut o skjutit dom vilket jag ej skulle gjort då det skulle va Fear RP men jag hade kunnat göra annorlunda att ta upp händerna i bli rånad helt enkelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att följa Unives Standard! Och att följa varenda regel som finns på servern! Det jag kommer göra annorlunda om jag blir unbannad är att läsa igenom alla regler en efter en. Alla krim regler alla regler. Och att innefatta vad jag gjorde! Jag kan svära på allt att detta aldrig kommer ske igen! Då jag vet nu vad som kan hända och jag vill endast Rollspela på servern och ha roligt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka