Accepterad realKonan | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realKonan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Realkonan36

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Sqaar och är ifrån kroatioen hans dröm har alltid varit att bli polis och han är 23 år gammal och hans personnummer är 2000-05-22 hans pappa dog när han bara var 12 och var en poliskommisarie i Luleå och dog i en skottlossning där han blev skjuten till döds och klarade sig inte sedan dess har hans dröm varit att bli en polis och gripa dem som dödade hans pappa och få dem att få sitta sitt straff och inte komma undan med det dem gjorde mot hans pappa eftersom att han är sjukt arg och besviken på det som hände och vill göra allt i sin makt för att få detta till ett slut och att få dessa gripna så att han gjort sin pappa stolt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och rolig rp på servern och göra roliga scenarion hjälpa folk som polis och ta fast kriminella och göra unive till en säker plats och göra kriminella rädda för mig och göra roliga scenarion för alla så att alla har de roligt att spela med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten ska ha en chans att vinna scenarion och att man inte ska spela för att bara vinna utan göra det roligt för alla som på ett bankrån ska man inte ta snabbste och oförstörbaraste bilen för att ta pengarna och dra utan göra så dem också har en chans att gripa tjuvarna

Hur hittade du Unive? Såg på Youtube folk som rpade men hade ingen dator och har köpt det nu så vill prova

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka