Nekad Realjultomten | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Blacklist-referens
ID: 952 — Övrigt
Anledning: Montage
Personal: A1
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var en ig och var i fängelse och diska sen gjorde jag en help då skrev jag gör ett samtal med mig då sa en staff att jag skulle hoppa Krim support du gjorde jag det då hoppar jag då de misstänker mig för montage när jag inte har gjort det. Jag skulle aldrig göra ett montge Unive. Det är ju min favorit server, men mitt medel är ju helt fucked. Man kan ju inte så här redigera jag gör det istället via CapCut för man kan ju göra clipsen ser ut finare och kvalitet jag håller inte på med ett montge skulle aldrig göra det för jag donerat så mycket på servern och jag älskar jättemycket community och serven och har många polare där och som jag skulle ha varit staff du skulle ju också ha tänkt ha han här eller på mitt. Han kan hålla på med ett montge tappade alla mina rullar tycker att det var jättetråkigt. Jag tycker att den är felaktig.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar Nu har jag också lärt mig att jag ska inte sitta och redigera med. CapCut då kan de misstänka att jag gör montge kommer inte göra det nån mer använda programmet då får bara clipsen ser ut som de är

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har tänkt till nu Jag tycker att det var värt att jag var bannad jag om jag inte skulle fått en banna då skulle jag inte då skulle ju inte ha tänkt till då nu har jag ju tänkt till hur jag ska vara

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni borde ge mig en chans för att jag kommer bidra med jättebra rp sociala RP och jag kommer följa alla regler på servern kommer inte göra några regelbrott nu

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

har inte fått något på dc bubbleeguum

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka