Nekad Realjultomten | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Åtgärds-referens
ID: 2628 — Normal (8p)
Typ: Saknar kreativitet (§ 5.1b), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: åker heliekopter och försäker snacka med han men han dödar han istället
Personal: Basse
Datum: 2026-05-09
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var vid gäng huss jag tog ut den helikopter. Jag åkte till Sandy sen såg jag en person vid sjukan. Då ville jag snacka med han jag ville vara social och prata med han sen åkte jag efter han när vi åker mot Knivsta då råkar jag köra på han jag är inte så bra på att köra en helikopter. Jag skrev i chatten. Ds men på hans klipp ser man att man ser ju på hans klipp att det ser jättedåligt ut och jag körde in i ett träd och så tog jag till sjukan det var jävligt dumt av mig kommer inte göra om det

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden för jag åkt var vid Knivsta motorvägen och jag ville snacka med en person som hade en cykel. Jag vill kolla om han vill ha skjuts. Sen råkar jag köra på han men sen fick jag se klippet det suger jättedåligt det är grov vdm och synd förnuft Man skulle inte ha gjort det i riktiga livet tjej inne i ett träd bara så och inte köra på honom bara så och inte landa för mycket ladda ner man ska vara uppe i luften och tog jag han till sjan

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka