Nekad realisakko1 | Medlem ansökning (nils)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

realisakko1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? sodrav

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Herman Gustafsson 59år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sur, Omtänksam, Desperat

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en svår barndom och vill få barn i framtiden för att kunna ge dom en bättre barndom än vad han fick

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska mycket erfarenhet av rp då jag har spelat på en annan server i några månader. Jag kommer skapa mycket roliga scenarion så det ska vara roligt men även att man vecklar ut sin rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska fokusera på att inte bara vinna hela tiden man ska alltså fokusera på scenariot det ska vara roligt för alla som spelar på servern. Man kanske inte alltid har turen med sig så det blir en förlust, men ibland kanske det går bra så vinner man också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot reglerna för ungefär 1-3 månader. Jag och mitt gäng kiddnappade en kille som vi sedan tog till ett avlästet ställe vi skrev en lapp genom /sme funktionen men han ville inte göra de. Då blev alla lite sur och efter vi haft han i ungefär 45 min så sa jag "jag orkar inte mer nu hyperdamssuger vi han" och fick en perm krim varning. Jag har lärt mig att alltid ha en seriös rp i alla lägen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm är när man använder ett fordon till att exempel att kö på någon. Metagamming är när man t.ex kollar på en twitch stream och ser vart personen befiner sig eller att ta information som man sedan anvönder.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har varit medlem och haft krim och varit med i många gäng och vet hur man rp på ett bra sätt

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka