Accepterad Nils Karlsson | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils Karlsson

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? 2Toxic

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Karlsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? om jag skulle beskriva min karaktär med tre ord skulle jag säga: trevlig, nyfiken och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils Karlsson har haft en rätt så svår uppväxt då det var oförskämt att vara nyfiken men han fortsatte att vara nyfiken och eftersom han vart dåligt behandlad vart han som tur är inte rädd utan snäll och omtänksam då han vill att andra ska ha en bra uppväxt. Nils tycker om att vara på gymmet och träna men också att vara med vänner. Nils framtids planer är att bli rik och att leva ett dröm liv i ett stort hus och att jobba med bilar och skaffa familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rpande då jag rpat länge i flera år och därför har jag mycket erfarenhet inom att rpa. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive och ej vill byta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlorat scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har lyssnat på alla regler och därifrån har jag lärt mig att aldrig bryta mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM det är att man dödar/skadar någon med fordon. RDM är att man dödar någon utan en betydelse eller ett bakom liggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bli anställd hos polisen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka