Nekad RealHuliganen | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navveee

Aktiv Medlem
Meddelanden
617
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo, varför jag vill bli forum mod är för att jag vill underlätta det för alla staffs så de inte behöver hålla på och låsa och flytta alla trådar för dem har redan fullt med att ta support och ta reports och specca och där vill jag flika in och hjälpa till och låsa & arkivera trådar och flytta dem till rätt trådar så det ser snyggt ut på forumet. Så om kanske en staff kanske glömmer bort att låsa & arkivera en tråd så kommer jag flika in där och fixa d

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, så det ser snyggt och professionellt!

Får en ansökan vara kopierad? Nej, om en ansökan är kopierad så kommer jag neka den på direkten och lägga den som kopierad.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? alltså ibland så kan jag se trådar bara lugga och de vill jag förändra på! Men nu är de nya forums mod så kan inte riktigt säga om deras arbete ännu.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jo, det skulle de snyggt ut alltså det är inte några trådar som bara ligger

Hur ser din aktivitetet ut? kommer vara aktiv hela dagarna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka