Accepterad realempan123 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199764468533/

Ditt Hex-ID: 11000016b89f335

Vad är din discord tagg? Empan824

Vem var det som bannade dig? wiliam07,hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Har inte fuskat utan han bannade alla 12 för samma anledning) Jag joinade en dc som tydligen vad en meta dc. Var med i dcn i 2 dagar och den första dagen jag var med i dcn var ända gången jag satt i den dcn och pratade om att importera en patent.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde paintball med polarna (har klipp innan jag blev bannad) Läs de första jag skrev under bilden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De är en felaktig ban eftersom jag inte har gjort nått som har med fusk,meta att göra satt i den dcn i typ 1h och kollade på patenter att importera första dagen jag joina.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. missclick,hets ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning typ kollat igenom dcn när jag joinade den men de såg inte ut som en sån dc för vi var 3 pers som satt och kollade på ny import.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes (innan ni ger mig erbjudande kolla på bevisen jag har att jag inte gjort nått och pc checka gärna)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka