Antagen realempan123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Empan824

Ange ditt födelsedatum 25 November 2008

Varför ska just du bli staff? Har varit på servern länge och vet hur man ska hantera stressiga ärenden och är trevlig mot alla samt att jag har varit på servern länge så skulle gärna vilja ha en chans att bli staff och prova på de på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? t.ex att gäng skjuter hej vilt och shoot on sightar hela tiden utan att få nån sorts åtgärder så de jag skulle vilja med de är att de ska bli bättre rp när man skjuter mot gäng och kunna ta folk kidnappad och lösa scenarion som förr och inte bara skjuta huve direkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om nu vi skulle se nån som börjar shoot on sighta nån helt utan anledning så klippar man de så man har bevis sen

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ett enkelt sätt är att man har en bra torn i support eller om en person har en fråga att man svara på de på ett bra sätt. En till ska är att man man skulle ta återgäder på någon att man skulle ta de till support så att man kan få en bra syn vilket från båda sidorna. Man ska även kunna ta rätt beslut och även vara bestämd på sakerna med. Det är ju inte så bra om en staff som ska ta återgärder sitter och tvekar på det hela med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu så jobbar jag vissa dagar i veckan men de är inte längre än till 14 så efter 14 varje dag så äär jag oftast inne och spelar till typ 02 varje kväll

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på servern sen 2021 men har kommit och gått fram och tillbaka

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har velat prova på förut men har varit staff på annan server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka