- Meddelanden
- 136
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan
Vad heter du på discord? RealDJCarrot#7421
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2004
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Just nu mellan (11:30-02:00) men under skol tid mellan (18:30-22:20) men det beror lite hur mina dagar ser ut.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag gillar allt och alla men kan bli riktigt trött på folk som bryter mot regler och bestämmelser på servern, men jag är snäll och är glad nästan hela tiden. Jag tar RP på stort allvar och att det ska skötas på ett snyggt och bra vis inte lalla runt och köra över folk för att ha "roligt".
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Som staff skulle jag hjälpa till med att bli av med folk som bryter mot reglerna grovt som sjukvårdare stöter man på många som inte kan RPa eller bara struntar i att det är ett scenario där han/hon har brutit benen så springer Han/hon iväg efter att vi har räddat den personen. Blir trött på att behöva skicka en rapport typ varje kvart för att folk inte sköter sig och bryter mot reglerna grovt istället för att göra lösa det själv. Vill även hjälpa de andra i staff teamet med jobbiga situationer.
Hur länge har du spelat på Unive? Över en månad, ca 48 dagar skulle jag gissa.
Har du några tidigare erfarenheter? Har varit SV så har lite kunskaper och erfarenheter.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch HEXID. Då får man den personens PERMID
/sqlbanoffline PERMID TID ANDLEDNIG
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin /id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex polis.
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för tillfället, kanske kommer fler senare
Vad heter du på discord? RealDJCarrot#7421
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2004
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Just nu mellan (11:30-02:00) men under skol tid mellan (18:30-22:20) men det beror lite hur mina dagar ser ut.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag gillar allt och alla men kan bli riktigt trött på folk som bryter mot regler och bestämmelser på servern, men jag är snäll och är glad nästan hela tiden. Jag tar RP på stort allvar och att det ska skötas på ett snyggt och bra vis inte lalla runt och köra över folk för att ha "roligt".
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Som staff skulle jag hjälpa till med att bli av med folk som bryter mot reglerna grovt som sjukvårdare stöter man på många som inte kan RPa eller bara struntar i att det är ett scenario där han/hon har brutit benen så springer Han/hon iväg efter att vi har räddat den personen. Blir trött på att behöva skicka en rapport typ varje kvart för att folk inte sköter sig och bryter mot reglerna grovt istället för att göra lösa det själv. Vill även hjälpa de andra i staff teamet med jobbiga situationer.
Hur länge har du spelat på Unive? Över en månad, ca 48 dagar skulle jag gissa.
Har du några tidigare erfarenheter? Har varit SV så har lite kunskaper och erfarenheter.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch HEXID. Då får man den personens PERMID
/sqlbanoffline PERMID TID ANDLEDNIG
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin /id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex polis.
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för tillfället, kanske kommer fler senare