Nekad RealDJCarrot | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2004

Vad heter du på discord? RealDJCarrot#7421

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? snart 3 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till så folk följer reglerna, ser för många som inte gör det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är för många som inte följer reglerna och använder sig av PowerGaming, VDM och RDM m.m.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Få alla att läsa reglerna och få bort de som inte tar det på allvar. Som sagt jag stöter på för många som inte följer reglerna eller är kriminell när de inte ens är medlemar.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill bidra till mer på servern, blir trött på de som bara larvar sig när man försöker ha ett bra scenario.

Varför vill du bli servervakt? Blir trött på de som ej följer reglerna och kör över andra utan att det händer något medans alla andra typ dör hela tiden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet hur några funkar, men är ganska ny på FiveM kommandon, jag lär mig fort.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, enbart en felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, aldrig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka