- Meddelanden
- 282
- Reaction score
- 11
Berätta vad som hände Jag hade gäng i Unive med mina kompisar, vi köpte gänget 1 Mars och jag drev gänget i 2 dagar perfekt, jag var inaktiv 2 Mars för jag fyllde år 3 mars så jag gjorde lite grejer 2 mars så jag var inte aktiv i gänget eller Unive, men nästa dag jag är inne i Unive med mitt gäng vi plockar droger och sånt, jag drar till Gänghuset själv och jag håller på och överföra mitt gäng till "Zelfz1" och jag gav över gänget och han blev Boss över Gänget då, direkt när jag ger honom gänget så blir jag bannad för Aimbot, och jag erkände direkt att jag hade Fusk på Unive, jag använde mig av ESP och det är ett bedrövligt dåligt gjort, jag var omogen och trode att jag var cool vid den tiden, det var prick 1 År sen jag blev bannad från Unive. Och jag fyller år idag också.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Självklart, det var mitt fel, och egentligen förstår jag att ni nekar mig, men jag har växt upp och förstått att det jag gjorde var fel och det kommer att aldrig ske igen, jag har mognat upp och inge fusk kommer att ske, kommer att gå rätt väg med rätt vänner och vill faktiskt komma tillbaka till Unive.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte fuska på Unive och följa reglerna ordentligt och inte lyssna på folk "sätt på fusket". Och växt up och tar ansvar själv vid sånna situationer. Annorlunda att inte använda fusk och köra som andra medborgare för jag förstörde för andra spelare också inte bara mig själv.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ger mig en chans för jag har växt upp och faktiskt har tagit i Ansvar, och går med rätta vänner och vill komma tillbaka till unive efter 1 års bann.
Och det jag gjorde skämms jag över ganska mycket att jag gjorde det för jag älskade unive super mycket och gör det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes självklart