Nekad realdizzy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzy

Vem var det som bannade dig? Föredetta admin

Bild på banmeddelande: Unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta var 2025-03-03, efter jag fira min Födelsedag så är jag påväg in i Unive och efter 1 timma så blir jag bannad för Tredjepartsmjukvara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett eget Gäng, köpte gänget 1 Mars, jag byggde upp mitt gäng och hade aktiva Medlemmar i Gänget, jag var ute och leta efter Allians och medlemmarna sköt inte alla Plockade, jag var påväg till Gänghuset och vi hade ett eget Gym som man kunde gymma på, jag drog ditt och snacka med en i Support. Jag gymmar och sen när jag tabbar ur från FiveM och går in i Discord så blir jag direkt bannad på FiveM. Det som jag tycker är super skumt är att jag ger över mitt gäng till " Zelfz1 " föredetta Yakuza Gänget på Unive, jag gav Gänget direkt och efter det så blir jag direkt bannad, tänker bara hon gjorde detta bara för jag gav gänget och inte vill ha kvar mig på servern. VART BANNAD OCKSÅ FÖR PROBLEM SPELARE, men jag sköt inte en enda gång när jag hade mitt egna gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Självklart, jag var dum i huvudet vid den tiden och hade faktiskt "Fusk" på Unive och jag erkänner till 110% för jag vill faktiskt komma tillbaka till Unive, jag gör Överklagningar pågrund att jag vill komma tillbaka till Unive. Men jag får Erbjudande och inte för och vara sån Person, men alla mina kompisar är unbannade för samma sak, för mina kompisar vart också bannad den dagen, man kan säga hela mitt gäng vart bannad för fusk och alla är unbannade förrut jag, och jag kan säga såhär dem andra hade Silent Aim och det har dom erkänt, jkag hade ESP och det är typ bättre än Silent Aim. Ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är ganska bra om man töänker på den här bannen, jag har varit bannad för Powergaming, och jag har aldrig blivit bannad för samma saker hela tiden. Jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte använda Fusk på Unive, jag var dum i huvudet och var 14 år gammal och använde Fusk och tyckte att det var coolt och använda, men tilslut så tog man mig, och jag tyckte faktiskt att det var bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid av mina misstag. Och detta är ju ett stort problem för servern, jag fuskade och förstörde för andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, hoppas jag får en chans på Unive!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka