Nekad RealCatenTom | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752/

Ditt Hex-ID: steam:110000157a322a0

Vad är din discord tagg? realcatentom

Vem var det som bannade dig? William9

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-11_235037932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tyckte jag lotta under pågånde skott losning fast när jag börja lotta så tyckte jag att skottlosningen var över

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla klipet jag som är den i gröna som lottar "för jag skulle säkra han" https://streamable.com/tyw662

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att min ban var helt fel, eftersom när jag väl började söka igenom motståndaren så var skottlossningen helt över från mitt perspektiv. Det var tydligt för mig att det inte fanns något hot kvar, eftersom både min vän och motståndaren hade skjutit varandra och låg på marken. Ingen av dem var ett hot längre. Jag agerade bara utifrån vad jag såg i stunden och vad som kändes logiskt, och jag hade aldrig gått fram om jag inte var säker på att det var säkert.
Om det verkligen hade funnits någon risk kvar i situationen så borde det ha varit mycket tydligare i de bevis/klipp som visades upp i support. Jag tycker verkligen inte att de klippen bevisade något. Det var inte som att jag försökte ta vapnet så snabbt som möjligt eller något annat orealistiskt. Jag försökte bara säkra honom och se till att min karaktär, Gunnar, skulle överleva.Då minna skott började ta slut och en glock är skitt dålig i fall de skulle kommit mer så kallade opps Jag rpade bara utifrån fearp,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa men när jag väll blir bannad försöker jag se till att lära mig av minna misstag jag brukar kolla på ban klips och se till att det inte sker igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag väl kunnat göra. Jag skulle kanske ha kunnat flytta honom eller tagit med honom i bilen och hållit honom som gisslan, men som jag sa så tyckte jag verkligen inte att det fanns något hot längre. För mig var situationen redan över eftersom både min vän och motståndaren hade skjutit varandra och låg på marken. Det kändes helt klart att det inte fanns någon fara kvar, och jag agerade utifrån det.
Att försöka göra något mer dramatiskt, som att flytta honom eller ta honom som gisslan, kändes inte nödvändigt just för stunden eftersom jag ansåg att det viktigaste var att säkra honom så han inte kunde skada mig eller mitt gäng. Jag försökte rpa det på ett realistiskt sätt, "fearp"och i mina ögon hade skottlossningen redan avslutats. Om det hade varit tydligare att det fortfarande fanns en fara, så hade jag såklart agerat annorlunda. Men med tanke på hur det såg ut för mig så såg jag ingen anledning att göra de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lotta inte direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fan=D

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka