Nekad RealCatenTom | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752/

Ditt Hex-ID: steam:110000157a322a0

Vad är din discord tagg? Realcatentom

Vem var det som bannade dig? Headcog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-31 155011.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde jag fuska men gjorde inte det utan ska va ärlig jag sa nej till pc chek för Jag hade fusk på datorn och viste hur ert system funkar det letar program så vart rädd att jag skulle bli banad för att jag hade programet på datorn men sen blev jag banad ändå=C hade fuskat på andra servrar men inte på unive igen har fuskat innan som jag varit bannad för innan men inte just då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dom drog mig från gäng VC fråga om pc cheek jag nej sen ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså rätt ändå för jag fick veta vad konsekvenserna skulle bli om jag inte tryckte på länken och jag fortsatte tjafsa, men aa jag hade fusk på datorn och ville inte bli bannad men hade inte de igång på unive!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan ja men jag försöker alltid lära mig av minna bans och fråga om va jag gjorde fel så jag fattar det så det inte sker igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske skulle försökt förklar i stället för att säga i mot men aa va ska man göra ville inte bli bannad å så blev jag de ändå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa ladda inte ner skit på datorn försök iaf förklara först dom hade säker förstått och lyssnat!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa. lägger till här Har helt ny pc inga fuska eller så ni kan få pc checka innan av ban om ni vill i fall ni bestämer er för ge mig en chans till! är bannad från dcn oxå=C

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka