Antagen realblixten | Ansökan till Staff hypotouch

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realblixten

Helper
Helper
Donation Ansvarig
Meddelanden
124
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe håkansson

Ditt discordnamn: hypotouch

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag borde bli staff då jag har varit staff innan på multi tyckte jag gjorde bra jobb och var väldigt aktiv och e aktiv en trevlig och go snubbe helt enkelt speccar väldigt mycket och tycker jag passar bra som staff på unive rp

Vad tycker du inte fungerar på Unive? rpn tycker rp nivån inte e så bra de skjuts väldigt mycket och folk lallar och e trött på de vill fixa det

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kmr säga t krim ansv att ta tag i de hårdare för ser folk bara får krim varningar och vill att dom lallarna ska få ban och lära sig på nytt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man abusar inte man gör sitt jobb e aktiv och snäll mot medlemmar på server man speccar och man gör det man ska göra helt enkelt man speccar tar reports support och hjälper folk helt enkelt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag e alltid hemma på veckorna så kmr sitta aktiv från 12:00 till typ 03:00 02:00 och på helgerna samma tid om jag inte är ute med vänner

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit mod på multistaden hette benny bjuv där tror 320 känner igen mig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope

+rep riktig skön kille han var mod på multistaden o grejer och han vet vad han gör, love and peace, MVH Fredde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka