- Meddelanden
- 170
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 837 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk/eulen
Personal: Alec
Datum: 2026-04-21
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag kom till en punkt där jag blev väldigt trött på att se folk fuska och komma undan med det. Istället för att göra rätt sak och rapportera det så gjorde jag ett riktigt dumt val och började fuska själv. När staff tog in mig på samtal blev jag stressad och försökte först förneka det istället för att vara ärlig direkt. Till slut erkände jag eftersom jag visste att jag hade gjort fel. Jag försöker inte skylla ifrån mig på någon annan. Det var mitt eget beslut och jag visste egentligen att det var fel redan när jag gjorde det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, det gör jag. Jag valde själv att fuska och jag valde själv att inte vara ärlig från början när jag blev tagen. Jag ångrar det verkligen idag eftersom jag förstörde för mig själv och riskerade att förstöra för andra på servern också. Jag vet att reglerna finns av en anledning och jag förstår varför jag blev blacklistad.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det inte spelar någon roll om andra fuskar eller bryter mot reglerna. Det ger mig inte en anledning att göra samma sak. Om jag tycker att någon gör fel ska jag rapportera det istället. Jag har också lärt mig att ett dumt beslut kan få konsekvenser väldigt länge. Jag tänkte inte på det då men nu förstår jag hur mycket jag faktiskt förlorade på det.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår om det är svårt att lita på mig efter det som hänt. Jag kan inte göra mer än att vara ärlig och säga att jag ångrar det jag gjorde. Jag har spelat på Unive under lång tid och haft mycket kul där. Det är en server jag alltid har gillat och därför känns det extra tråkigt att jag förstörde det för mig själv genom ett så dumt beslut. Jag förväntar mig inte att ni bara ska glömma det som hänt, men jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Om jag får komma tillbaka kommer jag följa reglerna och göra mitt bästa för att bidra positivt istället för att skapa problem.
Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan. jag vill även till lägga att mina vänner mobbar mig över detta och jag vill verkligen kunna komma in på servern och spela med dem så jag inte känner mig utanför
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja