zevox
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 844 — Tredjepartsprogram
Anledning: Andänder Trejdeparts mjukvaror
Personal: Bullipipo
Datum: 2026-04-25
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev dödad för absolut ingen anledning och behövde då ress. Sedan gjorde jag en /help och då bad staffen mig skicka klipp till honom i pm vilket jag då gjorde. På klippet där jag blev dödad hörde man ett headshot ljud när jag blev skjuten. Sedan blev jag ombedd att hoppa support där dom förklarade att det inte var tillåtet och att jag skulle bli bannad.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och jag tycker att det jag gjorde var mitt eget fel och jag får stå för det. Samtidigt var jag helt ny till Unive och jag gjorde ett dumt val som jag ångrar.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det är så jävla onödigt att hålla på med massa sånt skit istället för att bara gå in på servern och rollspela som alla andra. Allting blir mycket roligare om man gör det mer realistiskt vilket ett headshot ljud verkligen inte är. Jag har också varit bannad nu ett tag och vill väldigt gärna be om en ny chans så jag kan visa att jag ändrat mig och att jag nu har mognat upp.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en ny chans för att jag ångrar det som hände och jag vill få en chans att bevisa att jag kan bättre än sådär. Jag vill också tillägga att detta headshotljudet jag hade inte gav mig någon fördel emot andra spelare då det var jag som blev dödad och hade precis lagt in det innan klippet skickades. Det var med andra ord ett jävligt dumt val som jag ångrar stort och detta kommer aldrig att upprepas igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Klippet finns nog i ban bevis någonstans. Jag har tyvärr inte det.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja