Nekad real3up | Beslut Överklagan [DjOgge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
3
Ditt discord namn: Real3up

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och medlem samt 20dgr ban för utför kriminella saker diskret och brist på social rp2

Vem/vilka tog beslutet? DJOgge

Varför tror du själv att beslutet togs? jag hoppade ut på en gata i sandy och skriker hoppa ut till en fiende men staffsen hör "skjut" jag skjuter mot däcken på hans bil sen forstätter han köra och vi påbörjar en liten jakt och tillslut krockar han in i en i våran allians som riktar och säger att han ska hoppa ut men han bara kör och inte värnar om sitt liv det finns mer men jag ska nog inte skriva det här.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är så felaktigt pga jag hoppar ut, skriker hoppa ut men staffsen hör "skjut" samt jag skjuter däcken, vi kör efter han och han har trasigt däck och han krockar och en av våra hoppar ut och riktar på han men han bara kör på han och kör iväg och han gör bara så många fel men det är bara vårat gäng som får ban. samt jag förstår inte hur det är brist på social rp för jag skjuter däck asså

mina polare sa att jag även skulle till lägga att han som jag hoppade ut på hade skjutit mot mig samma dag vid olika tidpunkter och det är ju ett bakomläggande scenario. det har jag klipp på om ni vill se det jag har inget problem med att visa

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mb421ZWdRWaRYbjmk?invite=cr-MSxlTzYsNTM1NzI0ODgw&v=300

MIN DEL SOM ÄR BAKOMLÄGGANDE SCENARIO https://medal.tv/games/gta-v/clips/mb07z51Y59aQ8ZmwK?invite=cr-MSwxQTEsMTIxMjU4NTYy&v=50

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
jag kan mer än gärna komma tbx med krim varning och lägre ban asså jag har skrytit till mina polare att medans jag har varit unbannad med roller och allt så har dem blivit bannade flera gånger och varje gång jag säger det så får jag ban. ska aldrig säga något liknande mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka