Nekad real3up | Beslut Överklagan [slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
3
Ditt discord namn: Real3up

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och medlem samt 20dgr ban OCH nivå 2 prisökning, har test medlem nu och vill ba testa få tbx krimen nu när det är nya regler liksom eller få bort prisökningen

Vem/vilka tog beslutet? djogge

Varför tror du själv att beslutet togs? jag hoppade ut på min fiende som jag hade problem med sen några timmar innan då han hade hoppat ut på mig sen tänkte jag att jag skulle ge "revenge" och hoppa ut på han och gå för kidnappning men så blev det ju inte.

Hur är beslutet felaktigt? jag körde runt lite i sandy sen får jag en liten prio från k02 vice bossen att våra fiender snackar med han och då åker vi från alliansen dit och checkar läget liksom och då när jag kommer fram till platsen så hör jag och ser att det är samma person som hade skjutit mot mig samma dag fast vid olika tid punkter, boysen boxar han och han kör på en i alliansen jag kör lite fram och hoppar ut samt skriker HOPPA UT och skjuter hans däck för han fortsätter köra han kör då som en jag vet inte vad och kör i 200 utan däck och pittar flera stycken till slut så krockar han in i en av våra, min grabb hoppar ut och riktar att han ska ut från bilen men han lyssnar inte och kör på han istället sen råkar min polare dsynca in i han så han flyger lite och då bestämmer jag mig för att hoppa ut och testa om han är samarbets villig men då hetsar han och kör iväg ännu en gång till slut hoppar han ut och försöker skjuta en av våra i huvudet och han dör. liksom jag försöker gå för kidnappning och göra ett bra scenario av det hela men asså det gillade tydligen inte staffsen samt jag kan förstå diskret regeln för jag kanske inte var jätte diskret men brist socialrp förstår jag verkligen inte dem sa i support att det inte fanns ett bakom läggande scenario men det fanns ju det har ju klipp när han hoppar ut på mig samma dag fast vid olika tillfällen så det där med att staffsen sa brist på social rp är ju hela galet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: NÄR HAN HOPPADE UT PÅ MIG https://medal.tv/games/gta-v/clips/mb07z51Y59aQ8ZmwK?invite=cr-MSwyT3osMTIxMjU4NTYy&v=50 SAMMA DAG OLIKA TIDER det jag blev bannad för https://medal.tv/games/gta-v/clips/mb421ZWdRWaRYbjmk?invite=cr-MSxlTzYsNTM1NzI0ODgw&v=300

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka