Nekad real yasin | Ban överklagan [Rantower]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? Yasin#8540

Vem var det som bannade dig? rantower

Hur lång tid var din ban? min ban är 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad för grov fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, för att förmodligen hur det såg ut så skulle jag själv kunna säga att jag skulle bli bannad men jag ska berätta exat vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min poolare skulle sälja det vi hade gjort i gruvan jag behövde pengar så jag tänkte att jag skulle göra lite där sedan när jag var klar med allt det och vi skulle dra och sälja då kommer det fram 3-4 import bilar och frågar vilka vi var eftersom vi åkte i en gäng bil då sa jag bara inga alls vi lånade denna bilen av våran kompis då sa dom så burkar det låta sen försöker jag bara åka därifrån då börjar dom pitta och köra in i oss. och då när vi väll stannade så sa dom vi riktar hoppa ur bilen. jag hoppade ur och då hade jag min glock i handen och jag råka slå till han framför mig så han dog. och när det hände så tänkt jag att jag kan inte skriva i ooc miss mitt i det så då så dum jag var börja jag ju skjuta eftersom jag råka slå till honom med min glock,. jag tänkte dom kommer ju inte direkt låta mig göra det. men det var väll det som hände helt engelt det var dum av mig. men jag känner att dom gör lite fel också för dom rpr på krim bilar eftersom vi sa att det var våran kompis bil och dom följde efter och börjar rikta på oss för att vi åker i en gäng bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig eftersom det var ett misstag men som sagt jag visste inte riktigt vad jag skulle göra i den situationen. jag skulle väll kanske hoppat support och göra om scenario men ja, ja det var dumt. det blev bara så stressigt i den situationen som jag hamnade i jag visste inte och jag skulle skriva miss för det var ju inte direkt mening att slå ner honom med vapnet.

Hur många tidigare avstängningar har du? nej jag har inga tidigare bans

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som sagt jag har aldrig fått bågon tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha skrivit i ooc kanske att jag råka slå honom men hade jag gjort det hade jag blivit skjuten förmodligen. och då hade vi dött på två sekunder. så som jag skrev där uppe det blev lite fel och jag blev stressad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska göra något åt saken. istället för att bara rpa på och jag känner att det var riktigt dumt av mig. jag ska inte göra om det iallafall.

Har du läst våra regler? Ja det har jag gjort.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka