Nekad Real FBI | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real FBI

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880384282/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d7e51a

Vad är din discord tagg? mister_diamozz

Vem var det som bannade dig? zknbxl

Bild på banmeddelande: realGilbert.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det jag skrev

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. några killar kampade döda kroppar och allt gick skit för mig sen skrev vi till dem i chatten men de iggade oss så jag/vi blev sur

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick mer info av en bra vän att admins har sagt att jag sa busunge eller något sånt till dem i support chatten i er DC, Vilket jag kan Bestämt säga att jag inte har sagt det, jag Skrev 100% muffsi i chatten in game det står jag för men att jag ska ha sagt något annat är bs. jag vill förtyda att när jag vart indragen in i support så bliv jag bemöt på ett dåligt sätt och den tonen varade under hela samtalet, jag var sur i slutet och sa att det inte var en ide för mig att "läsa regler" o sånt för jag har inte råd att köpa krim o sånt igen, vi har det tufft atm o allt som hände mig fick mig att bara lämna det samtalet!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. snodde polisbil och att aldrig göra det igen/ står i regler!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva det jag skrev in game o det som hände i DC borde diskuteras

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte låte känslor ut ingame även ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka