Accepterad Real?? | Medlem ansökning [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real??

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweDevil/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? ??#6520

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Hampus Svensson en grabb på 25 år.

Hampus har levt ett dåligt liv, han förlorade sina föräldrar när han var liten och det tog kål på honom. Hampus blev jätte ledsen men också aggressiv han bråkade med alla i skolan och tjafsade med alla lärare. En dag så kom några grabbar fram till Hampus och frågade honom om att hänga med de och Hampus hängde med och började med dåliga saker han gick från droger till vapen och allt som var dåligt. Hampus växte upp han insåg att livet som "gangster" inte var hans grej så han började ta tag i skolan och sina betyg, han tog studenten och började jobba med bilar i mekonomen han fick bra lön och kunde försörja sig själv och sedan skaffa en fin bil och leva det bästa livet. Hampus har till och med pluggat i polis akademin och sjukvårds utbildningen så han kan jobba där han känner sig trygg och det är en bra lön då han älskar sport bilar och de kostar pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har varit medlem sen innan mycket har hänt men nu vill jag tillbaka hit då det känns bra, jag kan bidra med hög rp nivå har rpat jävligt länge så jag vet hur rpn fungerar om man säger så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp, roliga scenarion och att alla som är med i scenario ska ha roligt och inte för att vinna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt för alla som är med i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Wayback en vän sa till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka