Accepterad Razzy | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razzy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? imBraincell

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus Ek 1996-08-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, Humoristisk, Drivande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Rasmus och är 29 år gammal och växte upp i Malmö. Han hade en bra uppväxt med sina föräldrar och sin lillasyster. Inte långt efter att han fyller 15 så flyttar han till Göteborg med sin mamma och sin syster eftersom att hans pappa gått bort i lungcancer. Hans mamma och pappa skilde sig när Rasmus var 13 år gammal och de blev mycket bråk och Rasmus tog enkla vägen ut och missbrukade samt festade med fel personer som ville få in honom i deras värld. När hans pappa dog så valde rasmus att lägga av med alla dum heter och ta tag i sitt liv. En period kom det till att de blev mycket SOC-möten. Han snackade mycket med polisen och började se upp till dem så han valde samhäll på gymnasiet. nu efter han har stabiliserat sig och har pengar samt gått polishögskolan efter 5 år tänker han ta nya tag och bli polis och ta hand om folk som hade de som honom under sin uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och rolig rp samt på en seriös och hög rp nivå och väldigt mycket aktivitet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte behöver vinna och låta motparten vinna tex om man är på ett street race och man vet om att den andra personen kommer förlora så låter jag den personen vinna 🙂

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, eftersom att jag är ganska ny på rp. Blivit kickad någon gång fast det har bara varit för att jag har varit afk men aldrig någon ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait de är om man söker polisens uppmärksamhet tex om man blåser förbi dem i staden eller om man är på motorvägen och blåser om där. Sunt Förnuft de betyder logiskt tänkande de är utgångspunkten av hela rpt Combat log att man tex lämnar servern för att man inte vill att någon ska loota mig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ganska lätt för mig att prata med folk och skapa relationer

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka