Accepterad Razz | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142554551/

Ditt Hex-ID: steam:110000146784bb7

Vad är din discord tagg? Razz#7995 eller razzw.

Vem var det som bannade dig? Roziiii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-18 200537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa en olämplig sak till min polare i DMs. Vilket jag inte borde gjort!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle snacka och spelar med min polare som jag känner i verkliga livet. Vi skrev på snap att vi skulle komma in och snacka med varandra och spela. Han skrev även att jag skulle joina call men då när jag kom in så var han inte kvar i samtalet. Då skrev jag till han först hallå svara då på snapchat. Men han svarade aldrig. Så jag ringde honom istället och svarade ej. Då tänkte jag att antingen är hans mobil död eller så har han inte den i närheten. Så den ända lösningen att få hans uppmärksamhet borde såfall vara på discord. Jag skrev till honom då att han skulle svara, men fick fortfarande inget svar. Sen skrev jag just då den olämpliga saken, och JUST DÅ så satt han i Unive staff samtal och screenshareade sin skärm till olika staffs, rozii bland annat. Och sen efter ett tag så såg han att jag hade skickat till honom, och just då så går han in i chatten och där ser man ordet och de bannar mig. Jag tycker själv att jag gjort helt fel och jag borde inte alls använda det ordet alls. Men jag och han brukar inte allvar när vi pratar med varandra och jag eller han skulle aldrig förolämpa någon på något sätt alls. Jag hoppas ni tycker jag borde få en andra chans, då jag tycker jag borde få det då jag verkligen saknar och vill tillbaka till servern. Om ni väljer att neka banöverklagan så är det ert val, men jag säger vad jag tycker. Jag hoppas ni förstår hur jag tänker och jag hoppas ni får ha en så fin dag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att jag gjort mestadels fel men dock kan jag även tycka lite att jag inte borde eller ska egentligen kunna bli bannad för att jag skrev någonting utanför unive, då inget var alls egentligen menat att visas på unive discorden. Och jag ber verkligen om ursäkt att det blev som det blev. Men jag är inte staff så jag kan inte säga att ni gjort fel alls, det är ni som väljer själva vad ni vill göra och det är ni som väljer om jag borde vara bannad eller inte. Som sagt jag tycker att ni borde ge mig en andra chans då jag ska på tydligt sätt visa att jag inte kommer göra om mina misstag och inte göra likadana saker igen. Jag hoppas ni kan acceptera det. Jag har blivit bannade flertals gånger på servern med inte alls av den här orsaken en enda gång innan, och jag skulle aldrig någonsin säga något sånt i nån offentlig server som denna. Dels har jag inte blivit bannad från servern på mer än ett halv år sen senaste gången jag blev bannad, vilket jag tycker är en signal till att jag är mogen nog att komma tillbaka till servern. Jag lovar med allt att detta fel aldrig ska hända igen och jag lovar mitt bästa att jag kommer göra mitt rp så bra och mogen som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare fler tals gånger av flera olika anledningar där jag har gjort olika saker för att bli bannad. Men av alla dessa misstag och bans har jag även lärt mig av mina misstag. Då av varje ban försöker lista ut vad jag gjort fel och göra en banöverklagan, där jag lyckats och lärt mig av mina misstag och inte gjort om dem. Men den här bannen kan jag verkligen se är helt annorlunda från de andra bansen och kan verkligen se att det var helt fel av mig. De andra bansen är vanliga misstag som vem som helst egentligen kan göra, men detta fel som jag gjort nu var verkligen ett fel som vissa kan kalla är över gränsen, vilket jag kan förstå. Den här bannen kommer jag upp till 110% lära min läxa av och jag kommer aldrig i hela mitt liv nånsin göra om. Jag hoppas som sagt att ni kan förstå hur jag tänker och tycker och kan ge mig en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att jag skrev just det ordet hade jag kunnat ha tålamod och väntat tills min polare svarade mig istället för att stressa igång det. Jag hade kunnat vänta tills hans svarade och inte tagit det stora steget. Om jag inte hade skrivit det och gjort det felet hade vi inte varit här idag. Jag hade kunnat göra flertals olika saker för att få hans uppmärksamhet men min lathet tog över. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har 100% lärt mig någonting efter min ban, då jag verkligen kan se hur mycket fel jag har gjort. Jag kommer aldrig göra om misstaget igen vilket jag kan verkligen lova. Jag kommer göra vad som krävs för att felet inte uppstår igen och jag ska visa det för er. Av alla mina andra bans har jag lärt mig av att jag inte ska göra om det jag gjort fel. Jag ber som sagt så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas ni kan ge mig en andra chans, vilket hade uppskattats rejält mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det kan jag förstå.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka