Nekad Razz | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142554551/

Ditt Hex-ID: steam:110000146784bb7

Vad är din discord tagg? Razz#7995

Vem var det som bannade dig? Roziiii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-18 200537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev n ordet till min irl kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skriva till min irl kompis att han skulle svara mig på snap för han iggade mig. Sen i skolan pratade vi om att vi skulle gibba me varandra och han svarade aldrig på snap eller discord. Sen brukar vi lalla med varandra och kalla varandra saker och så. Medans han satt i support och screensharade sina dm's så råka han klicka in på våra dm's där jag hade skojat med honom. Inget av det jag skrev hade inget angående unive eller unive's discord överhuvudtaget, då jag ville få hans uppmärksamhet. Jag förstår om ni trodde ni trodde jag skrev det på ett sätt som ni inte uppskattar och jag vet själv att unives discord, forum, server och allt säger nej till all rasism. Men jag vill bara att ni ska veta att det inte var något mot unive alls. Jag hade ingen aning att han satt i support och screensharade. Jag ville helt enkelt bara få hans uppmärksamhet på ett riktigt dumt sätt. Jag ska verkligen, VERKLIGEN aldrig göra om något sånt här och ni kommer aldrig se detta hända från mig igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, då från min sida så menade jag inget jag skrev till unives staffs eller unive överhuvudtaget, men sen fattar jag upp till 100% varför jag blev bannad av staffsen och Roziii och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade flera gånger men inte på fleeeeertals månader då jag har lärt mig av mina misstag och har blivit seriös i min rp och lallare inte alls lika mycket som jag gjorde för ett år sen då jag hade många bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat försöka nå han på antingen snap eller på ett annat sätt än att skriva fula ord till han. Dock förstår han själv att jag lallade och jag hoppas ni också förstår att jag verkligen inte menade någonting mot unive. Allt det jag skrev till han var menat privat och jag kallar inte alls någon för det ordet annars det är bara ett ord jag använder till basically bara han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska skriva något sånt någon gång mer till folk så att staffs på discord kan se det då de kan ta det på ett offensivt sätt. Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det fattar jag.

Tillbaka