Nekad Hejsan | Ban Överklagan [Razz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d0972

Vad är din discord tagg? hejsan2

Vem var det som bannade dig? razz

Bild på banmeddelande: bannad 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från deras synpunkt så är det ett regelbrott och Razz ansåg att det var en bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var ute och åkte, sedan dök det upp en bil som hoppar ut och skjuter oss (träffar min polare) Sedan så åker vi mot gs och ser dem igen och då tar vi vår chans att kidnappa så vi hoppar ut skjuter dem i benet och springer fram och kindappar dem. Sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig då razz ansåg att det var en bann och ser inte varför det skulle vara felaktigt då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men alltid tagit lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som Razz inte kidnappa dem utan åka fram till dem och prata eller åka därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ett scenario får ej ha en paus på 2 minuter utan ser man inte varandra under 2 minuter får man inte rpa på det som hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka