Nekad Razz | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Razz#7995

Vad är ditt Hex:ID steam:110000146784bb7

Ange ditt födelsedatum 13 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Först så vaknar jag såklart. Jag vaknar olika tider beroende på vilken dag men på vardagar när jag har skola vaknar jag 06:00. Jag drar sedan till skolan och kommer hem ungefär klockan 15. När jag e hemma så äter jag och sedan sticker jag till gymmet. Klockan 5 e jag sedan hemma och sätter mig vid datorn och rpar.
På helgen/lov så vaknar jag ungefär 12. Går upp och äter frukost och sedan går och spelar. Vid ungefär 12-14 så går jag till gymmet och kommer hem runt 2-4. När jag e hemma så äter jag och sedan sätter mig vid datorn och rpar eller liknande.
När jag väl spelar kan det vara från 2-5 timmar ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sen 2021 men jag har rpat på Unive sen 2020. Jag har många erfarenheter inom rp och hör höjt min rp sen jag startade. Blir bara mognare och mognare för varje dag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1133925817051779194/1190797111755813055/image.png?ex=65a31b3b&is=6590a63b&hm=103d748d2f215d5fe5583f7315cad5a61961b3f939b2f76cef9ae965df0ca607&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att göra scenarion som man själv är med i och hålla stämningen bra. Göra så att det inte är något lall, suntförnuft eller liknande så att scenariona blir så bra som möjligt.
En servervakt kan sv banna folk som gör fel saker och skickar sedan in bevis till högre uppsatta till varför de blev bannade och om det behövs en förlängd ban så löser staffsen det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag rpar mycket på servern och har haft många tillfällen där folk kommer fram till mig och lallar och har dålig rp så kan jag göra detta lättare för mig och staffs så att jag kan få ett roligare och icke lalligt scenario men också för staffsen så de ej behöver komma för att banna de och slösa sin tid.
Jag har även bra ansvar för både mig och andra så att scenariona blir mycket bättre.
Dels har jag även bra erfarenhet av rp. Då jag har rpat ett tag och vet hur det ska gå osv. Jag har även rpat med andra servervakter så jag vet när och hur jag ska göra när jag står på någon som gör fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man missbrukar sina krafter för att man själv ska få fördelar i ett tex scenario eller liknande. Som korrupt servervakt kan man även låta andra folk som man rpar med i samma scenario som man ser och som man känner och tänka att man inte ska banna de eller kicka de bara för att man känner de. Fel är fel och ska bestraffas så fort man ser någon regelbrott även fast man känner de.
Som servervakt ska man ej abusa sina krafter och roller. Termen abuse betyder att man använder sina krafter för att göra sin situation lättare och bättre. Att abusa sin krafter är korruption vilket leder till indragen servervakt och följande konsekvenser efter man abusat sina roller. Exempel på abuse som servervakt kan vara att man till exempel dvar bilar för att snabbare "hoppa" ut ur bilen i en skottlossning eller revivea i fel situationer m.m.

Nekad, Har kollat igenom din ban historik och känner inte att du är lämplig att bära sv rollen då du har 24 tidigare bans. :)

Nekad, Har kollat igenom din ban historik och känner inte att du är lämplig att bära sv rollen då du har 24 tidigare bans. :)
Jag förstår vad du menar. Men som sagt så har jag kört servern sedan 2020. Sen dess så har jag fått många bans för saker som jag verkligen inte blir bannad för idag. Jag kommer inte ens ihåg min senaste ban och senaste gången jag ens gjorde ett regelbrott. Många, då menar jag många av dessa bans är från 2021-2022 när jag inte alls hade så jättebra och seriös rp nivå. Jag hoppas du ändå kan ge mig en chans så ska jag visa er att jag är värd och lämplig att vara servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka