Antagen Raxy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ditt discordnamn: _raxy__

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff eftersom jag är en person som drivs av att hjälpa folk och även vill ha ett ansvar och ta en ansvarstagande roll inom unive. jag anser mig själv vara allmänt pratglad men även seriös person i lägen där det behövs. jag vill gärna jobba inom områden där jag är kunnig och vet mycket som handling, donation, kriminell men även sv. då jag tidigare har varit kordinator inom Sv området och var donations ansvarig i ca 5 månader skulle jag vilja säga att det är dom områderna jag är mest bekväm i och kan utför bäst jobb.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? enligt mig så är det mycket med spoofers, fuskare men även den rp som konstant pågår mellan kriminella och poliser. ser mycket grejer som inte gör det till en social eller rolig rp alls där utan att folk bara spelar för egen vinning och inte för scenariots vinning.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer att visa aktivitet och specca mykcet i aktiva områden som polis stationen torget, kriminella områden osv. man tar reports när det kommer in men speciellt att man har koll på sin grej. om alla kan sina grejer så kommer vi som fullt staff team också att utvecklas och bli bättre tillsammans

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell är extremt viktigt för att visa bra sida av servern men även för att folk ska förstå. För mig är det att vara trevlig men även i en bestämd och seriös form så att dom förstår sina fel och inte får en dålig bild av en. Man ska visa sig engagerad och en allmänt bra sida av sig. även att visa sig i en helt opartisk runt alla omständigheter

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? enligt mig så är det så att när man är staff så ska man inte rpa. så för mig är det staff arbete utan att rpa. man har fortfarande ett privat liv och man får självklart vara inaktiv någon kväll eller dag men man ska fokusa på ens staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare varit mod och SV koordinator och såg det både lärorikt men även väldigt roligt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka