Accepterad Raxy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ditt discordnamn: Raxy2.0

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle säga att jag borde bli staff eftersom jag är motiverad och drivs till att hjälpa folk och göra det rätta. Jag är en person som är allmänt pratglad och vill gärna jobba med områden som donation elller support men framför allt kriminell ansvarig då jag ser mycket brister och problem i den rpn för tillfället. Jag skulle även säga att jag alltid vill göra något så även om jag ej är hemma så kan ja checka logs och då framför allt OOC logs som jag gjorde i slutet av somras då va ja i Skåne i 4 dagar och satt aktivt i framför allt OOC logs och /m logs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är framför allt kriminella rpn där folk fear rpar mycket och folk som gör montages vilket jag sätt flertal gånger i kriminella dcn vilken enligt mig inte alls är acceptabelt. Annars finns de lite små brister på lall med medlemmar eller test medlemmar som inte rpar seriöst. Då kan man snacka med dom fördklata läget men även ifall dom kanske är helt nya och inte riktigt förstår så får man förklara hur de ska gå till och göra så dom får en allmänt bättre rp. Även mycket med att quita för att inte få krycka vilken är c logg

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Speciellt specca aktiva områden som Sandy hamnen och tvätten vilken enligt mig är det där det värsta händer. Även att kolla torget så allas rp är bra och seriös där samt specca sjukhusen så ingen cloggar för krycka. Så allmänt mycket specca och även ta reports och helps så man är så hjälpsam som möjligt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell är extremt viktigt för att visa bra sida av servern men även för att folk ska förstå. För mig är det att vara trevlig men även i en bestämd form så att dom förstår sina fel och inte får en dålig bild av en. Man ska visa sig engagerad och en allmänt bra sida av sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu roar jag inprincip inget endast på typ event och sitter mycket och devvar bland annat odds och bilar till mig själv eller säljer dom och känner nu att jag vill bli staff så jag kan ha kul men samtidigt hjälpa server och spelarna. Så jag kommer att vara aktiv in princip hela dagarna när jag inte är i skolan och lägga så mycket tid som möjligt åt att vara staff. På helgerna eller liv blir det att jag är aktiv på morgonen mellan 11-14 sen kanske gå o göra nått me nån polare i ca 2 timmar sen komma hem äta och gå in på servern ta support osv fram till 03 och på vardagarna fram till 00-01

Hur länge har du spelat på Unive? Totalt ca 1.5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp det har jag jag har varit staff innan sommaren 2024 samt efter sommaren och båda i ca 1.5 månad och jobbade första gånger inom donation för de mesta och andra inom Support och Jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt

Antagen, låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka