Nekad Ravioli med boysen | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ravioli med boysen

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ditt discord namn: Ravioli med boysen/ Somalian.airport

Ditt Hex-ID: Vet inte, är på telefonen men hapy bör veta eftersom han banna mig

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller och ban (vet ej hur lång är inte hemma)

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte, var tydligen en problematisk spelare med problematisk beteende.

Hur är beslutet felaktigt? Har skrivit en hel del med hapy i hans pm men nu har han börjat ignorera mig. Vet ej om det va för att han insåg att jag hade rätt eller inte. Men det började så att han drog in alla mina roller. Medlem + krim, för något jag inte hade gjort. Han va Sten säker med sitt beslut tills jag började argumentera emot honom. Jag hade inte gjort det han anklagade mig för. Han ändrade sig ett flertal gånger angående detta ärende. Det va först att jag dödade Emilboiii, sen dödade jag någon som hette stenen. Sen bad jag honom kolla upp när jag hade dödat honom. Då ansåg jag att han bara skrev lite random siffror. Jag har aldrig dödat stenen eller emilboiii. Sen efter det skriver han att jag hade dödar någon annan i samma scenario fast jag inte ens va där. Då kommer han med ett till beslut och fortsätter med att jag inte ska få tillbaka mina roller för att jag är en problematisk spelare med problematisk beteende. Jag har skrivit väldigt mycket med honom angående detta. Kan klistra in lite utav det i chatten sen. Men jag har tydligen fått mina roller indragna för att jag sköt mot personer som jag inte skulle göra? Låter lite som strypt rp. Ifall de provocerar fram en skottlossning, riktar, skjuter. Ska jag inte försvara mig själv? Ska jag bara stå där, låta de föda mig? Sjukaste med detta är att det inte ens finns något klipp på något av detta. Han utgick utifrån loggsen på denna ban, på våran gängnednstäning. Fanns inga klipps som stödjer hans argument någonstans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inga, bara logga han inte ”får” dela med sig av. Har inte fått någon som helst insyn i min ban. Bara msssor med text, tills han började Igga mig i pm.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill gärna att någon högt uppsatt kollar på detta, han har ändrat sig flera gånger också angående beslutet som egentligen va ifrån början. Först dödade jag emilboii, sen va det stenen, sen när han insåg att han hade fel så bytte han anledning till min ban och mina indragna roller. Han bytte till problematisk spelare? Får man inte försvara sig själv längre när man blir skjuten? Finns inga klipps eller något på denna händelse, det är bara något han har kommit på eller något bara för han inte vill att jag ska ha tillbaka mina roller. Så någon högre uppsatt får gärna kollat på detta. Låter också väldigt skumt att det bara är jag ifrån mitt gäng som har fått åtgärder eftersom vi alla sköt mot samma personer. Tycker att jag ska ha tillbaka mina roller då detta är mycket skumt. Samt nu att han har börjat ignorera min pms nu när han insett att han har gjort fel.

Ifall ni vill ha en bättre förklaring till detta, kom pm. Kommer hem senare ikväll till datorn så då kan jag skriva mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka