Nekad Rasse360 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Rasse360#1967

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? typ 90

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-5 6 dagar i veckan

Hur ofta kommer du vara inne? 6 dagar i veckan typ

Hur många timmar har du på FiveM? ca 90

Vad heter du? Kevin Persson

Hur gammal är du? 21

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag borde bli anställd för att jag bryr mig som mest av att folk ska vara trygga samt staden plus att jag är en mycket trevlig person som kan hantera hög stress och svåra/jobbiga situationer.

Varför ska du bli brandman? Jag är rätt bra på att jobba under stress och Brandman är ett viktigt och seriöst jobb som jag skulle klara av.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Nej jag har inte direkt så många tidigare erfarenheter. Isåfall fysiskt för jag är väldigt stark och har bra kondition eftersom jag är ute och springer varje dag

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin är där vi kominuserar med varandra på avstånd och sånt och där ska man prata i lugn takt och förklara så kort och tydligt som möjligt. (Jag har jobbat på securitas och vet hur man använder den.

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag åker dit med några kollegor och säkrar platsen från folk och sånt sedan så går vi fram och släcker elden och ser till efteråt att allt är säkert och att de inte kan börja brinna igen.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag åker dit så snabbt jag kan med några kollegor samt kontaktar jag sjukvård och polis till platsen där vi spärrar av och släcker brand om de börja brinna och annars försöker vi titta hur de är med de som var med i olyckan

Har du några andra frågor? Nej! Mvh Rasmus

Tillbaka