Nekad Rasse360 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Rasse360#1967

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 400+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6 TImmar

Hur ofta kommer du vara inne? 5 Dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 478 Timmar

Vad heter du? Kevin Persson

Hur gammal är du? 21

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? för att jag har alltid gillat att hjälpa till personer när dom behöver hjälp och att hjälpa till unive att bli en bättre server och att jag är seriös RPare. och att jag lyssnar på order.

Varför ska du bli brandman? för att jag har alltid gillat att hjälpa till personer när dom behöver hjälp/nöd. gillar och så att göra någon nåta.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? nej inga erfarenheter men någon gång måste vara den första.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? att man är tydlig och inte pratar som att man står bredvid varandra/ har radio disciplin, och så att meddelandet kommer fram helt och inte laggar

Du får larm om brand, vad gör du då? jag och minna kollegor tar larmet och är bereda på vad som helst. på plats ska man först kolla efter personer som kan vara i fara eller är skadade efter man har sökt kan man göra det man fick larm om.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska prata med befälet på plats och försöka få en klar bild på allt och gör det chefen säger att jag ska göra och blockera vägen för trafiken så att dom inte stör om man får ordern att göra det. och sen göra så gott som man kan i situationen man är i.

Har du några andra frågor? Nej!

Hej!

Glad att du är intresserad av räddningstjänsten. Men tyvärr har din ansökan blivit nekad. Detta är eftersom att du inte får kopiera andra ansökandes svar på frågorna. Du får gärna ansöka igen med dina egna svar.

Mvh
Räddningstjänstens Ledning

Tillbaka