Nekad Rasse | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198278098316/

Ditt Hex-ID: steam:110000112f1bd8c

Vad är din discord tagg? rasse3712

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 224831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel, Ibland gör man fel och då ska man bah gilla läget och ta de som de komm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare i samma gäng åkte runt han körde, Vi åkte runt marja lisa och lite vid sc styling och så träffa vi på en person som bärde en grön bandana, vi frågade om de var gsf och han svarade ja, Eftersom vi har ett aktivit krig så valde föraren då att hoppa ut å rikta, Jag var med och vi körde efter han. Han hoppa ut å sköt och då gjorde vi dessamma. Min förare säger till mig att hoppa in och väljer att köra efter igen, Men han blev då skjuten i huvudet vilket resultera i att vi åkte rätt in i muren och blev en smäll. Då väljer jag att göra tabben att hoppa ut och börja försvara mig själv som var ett dålgit beslut när man tänker på de i efterhand man hade kunnat lösa de på så många andra sätt. Jag bröt mot pwg istället och jag får stå mitt kast inget mer med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så längesen jag var bannad, Men det är väll lite små grejer här och där inget överdrivet, Kan ej rabbla upp alla men man kan ju säga så här får man en ban så blir man alltid lite mer försiktig och tänker sig för i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre rpa skadad. Ibland får man allt ta en förlust för att göra de roligt för både parter. Men ja tyckte allt skedde så snabbt här men de är ingen ursäkt för att begå regelbrott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänk före gör efter. Inte göra saker för snabbt som här för då blir de att man inte tänker sig för och gör det bara utan man ska tänka först och gå efter reglerna, Dem finns ju faktiskt för en anledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka