Accepterad Rasmus416 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#1111

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: halv ooc ~Tandy. Återstår: 2 dagar 2 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snackde halv ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän stod och chillade nere vid piren vi chillade där snackade med folk och kollade på bilar lite senare så blev min väns bil krockad det var en volvo 740 vi fick hjälp av falck och falck började laga bilen jag behövde gå och äta så jag skrev i ooc chatten "Jag ska käka" sedan gjorde jag mitt misstag jag sa ingame kollar du på lappen är du snäll till min vän detta var något jag inte borde gjort då jag vet att det är halv ooc men jag tänkte mig inte för och sa det rakt ut sedan loggas jag ut och det stod att jag jag var bannad. Jag blev ledsen då jag inte menade att bryta reglerna och jag kände att jag gjort bort mig rejält

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår själv att jag gjorde fel men tycker det var ett lite väl hårt straff med en 3 dagars ban då detta inte skedde i ett scenario eller liknande men jag förstår att jag gjorde fel och i framtiden kommer jag såklart att tänka på detta så det inte händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag var helt ny till servern hade fått min första bil en billig bil från marja lisas minns inte exakt vilken men jag minns att jag krockade med den och den behövde lagas det kom då fram en person och erbjöd när jag svarade att jag behövde hjälp drog han vapen och jag combat loggade detta var när jag var ny och ej hade koll på reglerna och detta händer inte igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, om vi backade tiden skulle jag skrivit att jag skulle äta ooc och sedan gå och äta alltså skulle jag inte säga något in game jag skulle dock gått i väg lite och skriva /sme dagdrömmer så att folk vet att jag är afk :slight_smile:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har absolut lärt mig en läxa om att jag aldrig mer ska snacka halv ooc och jag kommer alltid tänka mig för innnan jag handlar, jag vill bidra med bra rp på Unive och är därför väldigt ledsen över mina handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka