Inaktuell jojo08_08 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067392316/

Ditt Hex-ID: 110000141fd693c (Hex)

Vad är din discord tagg? joel08_08

Vem var det som bannade dig? vemvar

Bild på banmeddelande: D4FA6AB2-DB84-428F-8BC7-B7807D980941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Medlemskaps ansvariga trodde nog att jag sa ¨busig¨ och menade kriminell vilket jag inte gjorde. Dessutom hade det inte varit halv-ooc direkt om jag hade sagt det och menat kriminell då man kan säga busig som ett kodord för kriminell irl. Det är inte ooc, utan det är ic.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en person och frågade om han var busig. Jag menade inte kriminell utan jag skojade bara lite med han och fråga om han var just busig och sedan blev jag bannad för halv ooc i 1 timme.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag inte menade busig som kriminell och för att det ändå inte hade varit halv-ooc om jag hade menat det eftersom det kan vara ett kodord för kriminell vilket är ic och inte ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för copbait tidigare och lärde mig att inte följa efter polisen eller försöka få deras uppmärksamhet även om dom gör tjänstefel utan istället ta klipp och skicka till staffs för att undvika att det sker missförstånd för staffs som speccar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen ingenting eftersom det inte är ooc att säga busig enligt mig särskilt om man inte menar kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte säga ordet busig antar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka