Nekad RASMUS06 | Medlem ansökning [Emilia] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RASMUS06

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? nicefortniteplayerghh

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin larsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bilar lugn lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen på landet gillar bilar gjort hela livet 2 brorsor som han har en nära relation med alltid gillat alkohol och varit förälskar i country musik. Mina framtida planer är att börja köpa och sälja bilar samt skaffa ett bilrelaterat jobb såsom mekonomen autoexperten eller liknande. Jag vill äga unika bilar som passar in i Martins personlighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP och en väldigt aktiv spelare som inte bryr sig alls om man vinner ett scenario eller tjänar pengar på det

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten ska vinna just det scenariot såsom att man låter motparten kidnappa än även fast man hade kunnat unvikit det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regler för länge sen på andra servrar aldrig unive då jag är relativt ny till unive. Men det jag gjort då är att jag inte värnat om mitt liv speccielt mycket dom gånger jag brutit mot regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm köra på folk randomly vehicle death match. Fearrp värna om sitt liv och inte göra osmarta val där man sätter sitt liv i fara som man inte hade gjort irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt aktiv trevlig och förstående.

Hej! Du heter inte samma på steam som på discord, ändra detta i dina fivem inställningar.

Du har 24h på dig att ändra detta innan din ansökan nekas. Svara på detta meddelande när du gjort det.

Nekad.
Anledning:
Ej utfört ändringen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka