Nekad Barracarra | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barracarra

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Lilleman12

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malek Jansson 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, rolig, chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Glida runt i feta bilar och tjäna cash så det står härliga till. Han har även en tuff bakgrund under uppväxten då hans farsa och nära vänner gått bort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och massa roliga scenarios. Såsom rån och roliga kriminella scenarios. Jag kommer rpa helt utan ooc och kommer inte bryta en ända regel. Jag kommer inte skjuta bara för att. Om det är sista utvägen kommer jag skotta. Men som sagt roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst innebär att man inte ska spela för att vinna själv. Om jag har problem med polisen ska dem vinna tillslut, jag ska inte skjuta ner alla bara för att jag är "bättre" eller liknande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har användt mig utav vdm alltså att jag använder mitt fordon för att döda/skada. För min fördel i alla fall. Och jag fick en ban och lärdde mig därefter att inte vdma.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, man ska inte snacka discord eller något och berätta vart man är. Vdm vechile deathmatch. Rdm random deathmatch. Powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä det skulle jag inte säga

Hej! @Barracarra
Utveckla:
"Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär" - spela inte bara för pengar och makt! (powergaming)

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatisk nekas.

Wassup löser de:

Som sagt har malek en tuff bakgrund och ett stort intresse för sport bilar och cash. Med tanke på hans tuffa uppväxt har han svårt å veta vad som är rätt och fel. Han har inte haft så många vänner med sig från innan. Malek gillar att hänga me de vänner han har men är öppen för att träffa nya. Malek gillar att umgås med folk och även köra olika typer av fordon vilket kommer göra honom till stammis på bom affärer. Malek har en del vänner på unive och funderar på ifall dem ska skapa ett gäng och bli en stor gemenskap. Han hoppas på att få köra en fet 911!

@GormStorming

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka