Nekad rasmus jansson | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus jansson

Vad är ditt discord namn? hej12342174

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pär svensson 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ganska så dum/osmart. gillar bilar. ronny och ragge stuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hoppa av skolan efter 9an sommar jobbat på korvtjosken i hans lilla by. han kommer fara runt söka nått jobb med sin bästa vän som också ska ansöka nu ba så ni vet. ha nå skrot bil som är deras ögonsten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med så bra rp jag kan är jäkligt taggad vill att folk ska ha kul men inte att några regler ska brytas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte tyvärr men skulle väldigt gärna vilja ha en förklaring

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej är första gången jag ansöker

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm då får man inte slå eller döda någon utan någon anledning. och vdm är att man inte får skada nån med bil utan nån anledning. fearrp är att man måste spela rädd om de kommer någon t ex å riktar vapen mot dig och att man inte tar och bara springer därifrån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är första gången och som sagt förstår jag mig inte riktigt på frågan jag inte svara på och skulle gärna få en förklaring på de. sen är jag jätte taggad på att få vara med och rpa på er server. har sett en del på youtube och värkar jävligt bra. tror min å min kusins karaktär blir jävligt bra å roliga på er server

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär", "Vad kan du bidra med till serverns RP?" samt "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

För att ta reda på vad det innebär att spela för motparten i ett scenario så rekommenderar jag att du gör lite research.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka