Nekad rasmus jansson | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus jansson

Vad är ditt discord namn? hej12342174

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pär svensson 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ganska så dum/osmart. gillar bilar. ronny och ragge stuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hoppa av skolan efter 9an sommar jobbat på korvtjosken i hans lilla by. och han blev sparkad så han tog sin sletna bil och stack vidare och ska söka nytt jobb på någon bilverkstad. han kommer fara runt söka nått jobb med sin bästa vän som också ska ansöka nu ba så ni vet. ha nå skrot bil som är deras ögonsten. de som kommer driva min karaktär framåt kommer vara bilar så att få jobb på tex mekonomen kommer va hans framtidsplan för tillfället. de är hans mål än så länge

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med att göra min karaktär intressant och skapa roliga scenarier. sen skulle jag gärna arrangera olika evenemang/event. och delta i andras. sen de viktigaste så kommer jag följa regler och uppmuntra andra till en bra rp miljö för å få så bra realism som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario. Innebär att man inte alltid fokuserar på att vinna eller komma ut som den starkare parten i varje scenario. Utan istället prioriterar att skapa en intressant och realistisk upplevelse för alla spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej är första gången jag ansöker

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm då får man inte slå eller döda någon utan någon anledning. och vdm är att man inte får skada nån med bil utan nån anledning. fearrp är att man måste spela rädd om de kommer någon t ex å riktar vapen mot dig och att man inte tar och bara springer därifrån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är färsta gången men så är jävligt taggad er server värkar sjukt bra:)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka