Accepterad rasmus eksell | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881749010/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eksell

Vad är ditt discord namn? RAZ_09#1828

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och älskar bilar.Innan han flyttade till Unive så jobbade han på auto experten så det är det han vill göra. Han heter Olle Svenson och är bror med peter svenson i Unive. Olle föddes i sverige men hans föräldrar är från usa. Hans pappa var kriminell i usa så han är lite kriminell. Han älskar softa med vänner och köra bil. Han är hjälpsam och låter inget komma i hans väg. Han är en riktig glädje spridare så han har inte haft det tufft med att få vänner. Hans dröm bil är en audi rs7 som har varit hans drömbil hela livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för att jag anser mig som en väldigt mogen person och att jag skulle kunna vara med och påverka serven på ett positivt sätt. Jag går in i min Roll play på fullaste allvar och larvar mig inte.
Jag tro jag kan få flera personer att gå in i sin roll till 100%.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt bra gjord server, det är en av få servrar man kan ha roligt på när det gäller RP. Man får verkligen en bra känsla när man spelar på den. Alla är så snälla också

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube gta roleplay och då kom det upp en som spelade på Unive servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet jag gör är att ha en karaktär som jag känner att både jag och andra tycker om, jag vill att folk ska känna att det är så verkligt som möjlig när jag rollspelar, Jag vill inte att det ska kännas som om att det är ett spel. För iaf jag som person tycket att ett bra rollspel är en utav det roligaste jag vet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli en stor karaktär och hitta nya online vänner som tycker att rollspel är lika roligt som jag tycker, jag vill även uppnå att en stor gemenskap blir på servern där det inte springer runt folk och struntar i reglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka