Nekad Rasmus Andrsson | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukass

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198372639856/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Skoglund

Vad är ditt discord namn? Lukass#4255

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Rasmus är en påhittig och nyfiken person. Han gillar att utforska och uppleva nya saker. Gärna med bil eller motorcykel. Då han är en motorintresserad person. För tillfället jobbar han på Postnord och största delen av hans pengar går till motorfordon. Rasmus är ny i staden han har nyligen flyttat hemifrån, han är en ungdom redo att utforska världen. Rasmus är ödmjuk och snäll. Han gillar inte bråk eller att vara till besvär. Han hjälper gärna andra t.e.x så extra jobbar han på marja-lisas livs med att köra leveranser åt Chrille. Han ställer upp på sina vänner och hjälper gärna till att t.e.x skjutsa. Rasmus är driven och jobbar ofta hårt för att få tag i pengar. Hans drömjobb skulle varit att jobba med bilar. På sin fritid hänger han gärna med sina vänner ofta på bilträffar eller så tränar han på utegymmet. Rasmus är inte född i denna stad. han har nyligen flyttat. Under Rasmus barndom tillbringade han största delen med sina vänner och de var ute och körde bmx. Rasmus är därför en helt okej cyklist. Rasmus har inte haft några problem under sin barndom varken i skolan eller hemma. Men han har alltid varit blyg och det tysta barnet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan hjälpa till att höja rp nivån på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom unive är den enda servern jag spelar på. Och även för att med ett medlemskap kan jag utveckla min karaktär ännu mer. Och även mitt rollspel

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade runt bland olika svenska FiveM servrar och letade efter en med bra Rp och många lediga platser så att jag slipper oroa mig att servern är full.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär, utveckla mitt rollspel och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är att utveckla min rp och få ett medlems jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har inte spelat på någon annan FiveM server på flera månader, då jag är väldigt nöjd med just unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka