Accepterad Rasken | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasken

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
12
Användarnamn: Rasken

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rasken1

Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad är ditt discord namn? Rasken#7920 är bannad med det kontot dock men gjort en överklagan, har ett annat konto annars Rasken#6498

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Jukka Mäkinen, 35 år, född i en liten by som heter Geta på Åland! Han växte upp med sin mamma och hans 2 lillebröder, Jukkas pappa var alkoholist och när Jukka var 9 år så valde hans pappa Mirkko Mäkinen att lämna sin familj för alkoholen. Jukka har alltid haft topp betyg i skolan han! Han gick polishögskolan och blev snabbt högt uppsatt inom poliskåren på Åland! När Jukka var 24 gick han på fest och träffade sin fru, Mika. De blev snabbt förälskade och fick sitt första barn bara 1.5 år senare! De gifte sig och bara 1 år senare fick de ett barn till! Nu har Jukka tappat kontrollen över sin ekonomi och måste därför fly från kronofogden och nu har han köpt flygbiljett till Multistaden! Hoppas Jukka får lära känna alla snart!! Mvh

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet vad bra RP innebär och kan skapa roliga scenarion som båda parter kan skratta åt i efterhand! Jag söker för tillfället ny server och köra på också så om denna är rätt för mig så stannar jag ett bra tag! Just nu har jag bara fått bra intryck av servern så det ser just ut! Vill också kunna ta del av mer saker som man inte kan som ikke whitelist!
Mvh

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag skrev jag söker just nu en bra server med hög RP nivå och att denna verkar som den rätta för mig!!

Hur många timmar har du på FiveM? 700-800 (2st konton, det andra försvann när jag bytte dator)

Hur hittade du Multistaden? Såg den i sök fältet på FiveM och många kompisar som tipsat om den!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev felaktigt bannad här men det är löst nu! På discorden också för att jag tjafsade emot en admin som trodde jag ljög om att jag var felaktigt bannad! Så om discord bannen går att åtgärda hade jag varit tacksam! (Rasken#7920) Har skickat ban överklagan också!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Prövar runt lite men just nu bara denna!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka